Täyshuolenpitosopimus Franke-kahvilaitteelle

PK_012_franke_coffee_shop_Black_woman Large cropped

Tervetuloa huolenpitosopimuksen maailmaan, jossa kahvilaitteesi toimivuus on etusijalla joka kuukausi. Täyshuolenpitosopimus tarjoaa sinulle huolettoman tavan pitää kahvilaitteistosi parhaassa mahdollisessa kunnossa ilman yllättäviä kustannuksia. 

Sopimus sisältää kattavan huolto- ja korjauspalvelun, joka takaa laitteidesi sujuvan toiminnan.

Edut lyhyesti

 

Huoleton kuukausiveloitus, joka kattaa kaikki huolto- ja korjauskustannukset.

Säännölliset huoltokäynnit ja ennaltaehkäisevä huolto pitävät laitteesi parhaassa kunnossa. Huomaamme mahdolliset ongelmat ennen kuin ne kasvavat suuremmiksi vaurioiksi. Tämä auttaa estämään pitkiä laitteiden seisokkeja ja säästämään aikaa sekä kustannuksia.

Suoritamme vuosihuollot Dietan ja laitevalmistajan laatimien huolto-ohjelmien mukaisesti sopimuksen piiriin kuuluvalle laitteelle.

PE_063_man_tablet_AdobeStock_184849776_hoch_Kopie Large

Nopea vikakorjaus minimoi laitteiden seisokkiajan. Jos laitteesi sattuu vikaantumaan, älä huoli. Sopimus kattaa kaikki korjauskustannukset, olipa kyseessä sitten pieni korjaus tai suurempi huoltotoimenpide.

Osien vaihto ja korjaukset ilman ylimääräisiä kustannuksia. Kuluneet tai vaurioituneet osat vaihdetaan uusiin ilman lisäkustannuksia. Näin laitteesi säilyttävät tehokkuutensa ja laadukkaan toiminnan.

Asiantunteva tuki puhelimitse ja verkossa. Tarvitsetko apua kiireellisesti? Asiakaspalvelutiimimme on valmiina auttamaan sinua puhelimitse tai verkon kautta. Neuvomme pienissä ongelmissa ja ohjaamme tarvittaessa eteenpäin.

Investoi kahvilasi tehokkuuteen ja jatkuvuuteen valitsemalla Täyshuolenpitosopimus. Huolehdimme laitteistasi, jotta voit keskittyä tarjoamaan asiakkaillesi parasta mahdollista kahvinautintoa.

Ota täyshuolenpitosopimus osaksi kahvilaiteostostasi ja aloita huoleton kahviseikkailu jo tänään!

 

PK_39_Franke_A600_Hotel_5_113 Large

Täyshuolenpitosopimus sisältää tarkemmin eriteltynä:

  • huollon Dietan ja laitevalmistajan laatimien  huolto-ohjelmien mukaisesti sopimuksen piiriin kuuluvalle laitteelle
  • laitteen toiminnan tarkastuksen, tarvittavat säätötyöt ja tarvittaessa kalkinpoiston
  • viankorjaushuollot kuuluvat myös sopimukseen ja ne sisältävät myös tarvittavat varaosat ja tarvikkeet
  • kuluvien osien vaihdon määräaikaishuolloissa
  • tiedon laitteen elinkaaren vaiheista määräaikaishuoltoraporttien yhteydessä
  • laitteiden kierrätyspalvelun, huolehdimme käytöstä poistetun pienlaitteen asianmukaiseen kierrätykseen lisämaksusta
  • laitteisiin asennettavat digitaaliset ID-tunnisteet:
    • ID-tunnisteen avulla pidetään yllä laitteiden yksilöllistä huoltohistoriaa
    • huoltotilauksen voi tehdä ID-tunnisteessa olevan QR-koodin avulla, jolloin huoltotilaus on jo kohdistettu ko. laitteelle
    • ID-tunnisteesta pääsee myös helposti käsiksi käyttöohjeisiin
  • tallennamme huolto- ja korjaustyöt omaan järjestelmäämme
  • huoltohistoria voidaan myös lisämaksusta päivittää asiakkaan ylläpitämään huoltojärjestelmään.

Sopimus ei sisällä asiakkaan erikseen tilaamia säätö- ja muutostöitä tai käyttövirheistä ja/tai ulkoisista vahingoista (sähkökatkot, fyysiset vahingot) johtuvien vikojen korjauksia. Sopimukseen ei myöskään kuulu käytönopastus.

Määräaikais- ja viankorjaushuolto

Määräaikaishuolto suoritetaan Dieta Oy:n huolto-ohjelman mukaisesti sisältäen laitteiden toiminnan tarkastukset, tarvittavat säätötyöt ja tarvittaessa kalkinpoiston. Viankorjaushuollot kuuluvat sopimukseen ja ne sisältävät myös tarvittavat varaosat ja tarvikkeet.
Määräaikaishuolto suoritetaan käyttömäärien mukaisesti tai kerran vuodessa asiakkaalle ja Dieta Oy:lle sopivana ajankohtana, pääasiallisesti klo 8-16 välisenä aikana. Dieta voi tarvittaessa käyttää työhön valtuutettua huoltoliikettä.

Huollon voi tilata ID-tunnisteessa olevan QR-koodin avulla, josta aukeaa jo osittain valmiiksi täytetty lomake. Huollon ja varaosia voi myös tilata numerosta 09-75519100 tai sähköpostitse huolto@dieta.fi, sekä sivuiltamme www.dieta.fi/palvelut/huolto/tilaa-huolto

 

Kuukausiveloitus:

Sopimus on kuukausiveloitteinen. Ostaessasi Franke kahvilaitteen yhteydessä täyshuolenpitosopimuksen maksat samalla ensimmäisen kuukausierän.

Seuraava sopimuksen kuukausierä veloitetaan seuraavan kuukauden ensimmäisenä päivänä.

Voimassaolo

Huolenpitosopimus on voimassa toistaiseksi ja se on irtisanottavissa yhden kuukauden (1 kk) irtisanomisajalla jommankumman sopijapuolen ilmoituksesta.

Vuosiveloitus:

Ostaessasi Franke kahvilaitteen yhteydessä täyshuolenpitosopimuksen ja maksamalla koko vuoden kerralla tarjoamme 1kk kaupan päälle (ensimmäisen vuoden jälkeen).
Sopimus on voimassa ostohetkestä vuoden, jonka jälkeen voit päättää haluatko jatkaa kuukausiveloituksella vai vuosiveloituksella sopimustasi.

Voimassaolo

Huolenpitosopimus on voimassa vuoden määräaikaisesti, jonka jälkeen se jatkuu toistaiseksi voimassa olevana. Vuoden jälkeen sopimus on irtisanottavissa yhden kuukauden (1kk) irtisanomisajalla jommankumman sopijapuolen ilmoituksesta.

Tarvitsetko apua? Asiakaspalvelutiimimme on valmiina auttamaan sinua puhelimitse tai verkon kautta. Neuvomme pienissä ongelmissa ja ohjaamme tarvittaessa eteenpäin.

sähköpostilla: huolto@dieta.fi 
verkosta: www.dieta.fi
puhelimitse: 09-7551 9100 

Tilaa Franke-kahvilaitteita verkkokaupasta