Tarjoamiemme tuotteiden ja palveluiden lisäksi haluamme nostaa keskiöön ihmiset. Lue ja inspiroidu alan uratarinoista.
Tutustu erilaisiin tekniikan ja toiminnallisuuden ratkaisuihimme, joiden avulla saat luotua juuri sinulle laadukkaan ja toimivan keittiöympäristön.
Otamme tarkasti huomioon asiakkaan yksilölliset tarpeet ja tavoitteet. Tutustu, ihastu ja nappaa parhaat palat omaan ammattikeittiöösi.
Huolenpitosopimus on aina yksilöity. Se huomioi juuri sinun keittiön, liiketoimintasi ja sen tarpeet.
• laitteet pysyvät kunnossa niiden koko elinkaaren ajan
• elinkaarta saadaan myös jatkettua useilla vuosilla säännöllisillä huolloilla, jotka aloitetaan elinkaaren alusta suunnitelmallisesti
• käyttövarmuus
• kriittisten varaosien vaihto ehkäisee vahvasti kalliimpien osien rikkoutumista
• työturvallisuus paranee, kun laitteet toimivat oikein
• huoltoedustajamme myös neuvovat ja opastavat laitteiden oikeaoppisessa käytössä, jolloin sekä työturvallisuus ja työhyvinvointi paranee, sekä parhaimmillaan laitteiden energian kulutus pienenee
• välilliset kustannukset laiterikon sattuessa pystytään usein estämään
• sähköturvalaki sanoo seuraavasti: 47 §Sähkölaitteiston haltijan vastuu sähkölaitteiston turvallisuudesta ja sähkömagneettisesta yhteensopivuudesta. Sähkölaitteiston haltija on vastuussa laitteiston turvallisuudesta, sen ylläpitämiseksi tarvittavasta kunnossapidosta ja siitä, että laitteisto täyttää tämän lain vaatimukset. Sähkölaitteiston haltijan on huolehdittava siitä, että laitteiston kuntoa ja turvallisuutta tarkkaillaan ja että havaitut puutteet ja viat poistetaan riittävän nopeasti.
• Huoltoraportin huoltokäyntien jälkeen sähköisesti
• Tiedon laitteen elinkaaren vaiheista määräaikaishuoltoraporttien yhteydessä
• Tarkan suunnitelman ennakoivan huollon syklistä, sekä ennalta sovitut huoltokäynnit.
• Laitteisiin asennettavat digitaaliset ID-tunnisteet
• Tunnisteen avulla pidetään yllä laitteiden yksilöllistä huoltohistoriaa
• ID-tunnisteesta huollon tilauslomake aukeaa esitäytettynä
• ID-tunnisteesta löytyy myös laitekohtaiset käyttöohjeet ja mahdolliset esitteet, sekä tuotevideot
• Tallennamme huolto- ja korjaustyöt omaan järjestelmäämme
• Veloitamme vain tehdyistä töistä (pl. kuukausimaksulliset täyshuolenpitosopimukset, jotka ovat kiinteähintaisia)
Huolenpitosopimusmalleja on monenlaisia, jotta löydämme sopivan vastaamaan jokaisen asiakkaamme tarpeeseen. Kaikki huolenpitosopimuksemme perustuvat ennakoivaan huoltoon, mutta sopimustyyppejä on monenlaisia. Esimerkkejä sopimustyypeistä avattuna vielä alla.
täyshuolenpitosopimus, tämä on kk-maksullinen uusille keittiöille ja/tai laiteille
ennakoivan huollon sopimus, jossa sovitaan huoltosykli ja edullinen sopimushinta, jotta tärkeät määräaikaishuollot tulee tehtyä
räätälöity, esim. määräaikaishuoltojen lisäksi välitarkastukset kovalla käytöllä oleviin laitteisiiin
Ennakoivan huollon sopimus on ehdottomasti suosituin ja käytetyin.
Dieta täyshuolenpitosopimus sisältää:
• Huollon Dietan ja laitevalmistajan laatimien huolto-ohjelmien mukaisesti sopimuksen piiriin kuuluville laitteille
• Laitteiden toiminnan tarkastukset, tarvittavat säätötyöt ja tarvittaessa kalkinpoiston
• Viankorjaushuollot kuuluvat myös sopimukseen ja ne sisältävät myös tarvittavat varaosat ja tarvikkeet
• Kuluvien osien vaihdon määräaikaishuolloissa
• Tiedon laitteen elinkaaren vaiheista määräaikaishuoltoraporttien yhteydessä Suosittelemme täyshuolenpitosopimusta aina oston yhteydessä erityisesti kahvilaitteille
Asiakkaat arvostavat sitä, että ravintolan laitteista pidetään hyvää huolta – nauttivathan he niissä säilytettyä, valmistettua ja tarjoiltua ruokaa. Kerro asiakkaillesi, että:
Laitteita määräaikaishuolletaan säännöllisesti, jotta asiakkaasi ruokailukokemus olisi ensiluokkainen jokaisella käyntikerralla (ruoan tasalaatuisuus, minimaaliset laiteseisokit)
Laitteiden lämpötilat tarkistetaan ja säädetään säännöllisesti omavalvonnan vaatimusten mukaan (ruokaturvallisuus)
Olet vastuullinen toimija: pyrit vähentämään ravintolakeittiösi hiilijalanjälkeä (käyttökustannusten minimointi)