Ostajan opas

Tervetuloa verkkokauppaan!

Ostosten teko Dietan verkkokaupassa on helppoa ja turvallista. Voit tilata ammattikeittiöön tarkoitettuja laadukkaita tuotteita; astioita, ruokailuvälineitä, keittiö- ja kattaustarvikkeita sekä keittiön pienlaitteita, jotka eivät vaadi erillistä asennusta.  Verkkokaupasta ostat aina edullisemmin. Kun tilaat verkkokaupan kautta, saat yli 100€ toimitukset rahtivapaasti tai voit noutaa tuotteet suoraan varastoltamme osoitteesta Trukkikuja 3, 01640 Vantaa, arkisin klo 8-16 välisenä aikana.

 

Ostoskori:

Verkkokaupassa on nähtävissä iso osa tuotevalikoimastamme. Jos tuote on ostettavissa verkkokaupasta, on tuotteen yhteydessä “lisää koriin” painike. Klikkaamalla painiketta tuote siirtyy ostoskoriin. Kun olet valinnut kaikki haluamasi ostokset, siirry kassalle. Mikäli et löydä etsimääsi, ota yhteyttä Call Centeriimme (09-755 190 tai tuotemyynti@dieta.fi).

 

Asiakastiedot:

Kun olet kirjautunut sisään verkkokauppaan, asiakastietosi näkyvät automaattisesti. Jos tietoihisi on tullut muutoksia, ole ystävällinen ja tee tarvittavat korjaukset. Asiakastiedoissa ja verkkokaupassamme voit hallita useamman eri Y-tunnuksen alaisia toimitus- ja laskutusosoitteita. Verkkokaupasta ostaminen ei edellytä rekisteröitymistä, ellet halua maksutavaksesi laskua. Ilman rekisteröitymistä et voi myöhemmin tarkistaa sisällä olevia tilauksia tai ostohistoriaasi.

 

Verkkokaupan toimitusehdot

Voimassa 14.03.2016 alkaen.

Yleistä verkkokaupasta

Verkkokaupan tuotteita myy Dieta Oy y-tunnus 0927839-1. Myymme tuotteita yritysasiakkaille Suomeen. Tuotteiden hinnat ALV 0%. Pidätämme oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin.

 

Tarjoamme palvelullemme myös Tyytyväisyystakuun, joka takaa verkkokauppamme turvallisuuden. Se oikeuttaa sinut tarkistamaan vastaanotetut tuotteet sinulle erikseen ilmoitetun tarkistusajan sisällä ennen kuin rahasi tilitetään maksupalvelusta meille. Näin voit olla varma, että tilaamasi tuotteet toimitetaan sinulle luvatussa ajassa ja kunnossa, vaikket tuntisi kauppaamme ennestään.

Lue lisää Tyytyväisyystakuusta »

Tilaaminen

Tuotteet tilataan verkkokaupan kotisivuilla siirtämällä ne ostoskoriin ja maksamalla ostoskorin sisältö kassapalvelussa. Kaikki asiakastiedot käsitellään luottamuksellisesti. Tilauksen yhteydessä kysyttyjä yhteystietoja ei käytetä muuhun kuin tilauksen toimitukseen tai siinä ilmenevien epäselvyyksien selvittämiseen. Tilatessasi verkkokaupasta sinun edellytetään tutustuneen ja sitoutuneen kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.

Tilaus- ja maksuvahvistus

Onnistuneen tilauksen jälkeen sähköpostiisi lähetetään tilausvahvistus. Lisäksi saat Checkout Finland Oy:n maksuvahvistusviestin. Vahvistusviestien lähettäminen edellyttää sähköpostiosoitteen antamista tilauksen yhteydessä.

 


 

Maksutavat

Checkoutin maksutavat

 

Checkout on sinulle turvallinen maksutapa. Palvelu on maksulaitoslain siirtymäsäännöksen nojalla merkitty Finanssivalvonnan ylläpitämään maksulaitosrekisteriin. Palvelu on Checkout Finland Oy:n (y-tunnus 2196606-6) ylläpitämä palvelu ja Checkout Finland Oy on osa OP Ryhmää.

 

 

Maksu pankkipainikkeilla

 

Käytössäsi on kaikkien suomalaisten pankkien maksupainikkeet. Verkkokaupasta sinut ohjataan suoraan omaan pankkiisi suorittamaan maksu turvallisesti. Tiliotteellasi maksunsaajana näkyy Checkout Finland Oy, joka välittää maksusi Dietalle. 

 

Luottokorttimaksut

 

Verkkokaupassamme voit maksaa seuraavilla korteilla:  

  • Visa

  • Visa Debit

  • Visa Electron

  • MasterCard

  • Debit MasterCard

Verkkokaupassamme ovat käytössä kansainväliset Verified by Visa- ja MasterCard SecureCode -todentamispalvelut. Checkout näkyy maksun saajana korttilaskulla ja välittää asiakkaan maksaman maksukorttimaksun suoraan kauppiaalle. Korttimaksaminen tapahtuu turvallisesti suojatulla maksulomakkeella eikä maksukortin tietoja tallenneta verkkokaupan järjestelmiin. Verkkokaupalla ja Checkout Finland Oy:llä ei ole pääsyä korttitietoihin eikä maksukortin tietoja tallenneta järjestelmiimme.

 

Dietan verkkokauppa käyttää Checkout-maksunvälityspalvelua korttimaksuissa. Dieta toimii tuotteiden ja palveluiden markkinoijana sekä tuotteiden toimittajana asiakkaalle. Maksukorttimaksuissa kauppa syntyy asiakkaan ja Checkout Finland Oy:n (2196606-6) välille. Checkout Finland Oy vastaa korttimaksuihin liittyvistä velvoitteista ja reklamaatioista. Checkout näkyy maksun saajana korttilaskulla ja välittää asiakkaan maksaman maksukorttimaksun Dietalle.

 

Mobiilimaksutavat

Mobiilimaksutavat Pivo, MobilePay ja Masterpass ovat sovelluksessa toimivia palveluita, joilla voi maksaa verkko-ostoksia tilisiirtona tililtään tai korttimaksuna kortiltaan hyväksymällä maksun kyseisessä sovelluksessa. Pivolla onnistuvat lisäksi Siirto-maksut, jolloin maksun voi hyväksyä missä tahansa Siirtoa tukevassa sovelluksessa.

 

Pivo

Käyttöehdot ovat tarjolla Pivon sivuilla: pivo.fi/kayttoehdot/pivon-kayttoehdot

 

MobilePay

Maksuehdot ovat tarjolla MobilePayn sivuilla: mobilepay.fi/fi-fi/Pages/faq.aspx

 

Masterpass

Maksuehdot ovat tarjolla Masterpassin sivuilla: masterpass.com/assets/pdf/masterpassoperatingrules.pdf

 

Löydät lisätietoa CheckOutista täältä. CheckOut käsittelee henkilötietojasi soveltuvan lainsäädännön ja CheckOutin tietosuojaselosteen mukaisesti.

 

Maksujenvälittäjän yhteystiedot:

Checkout Finland Oy

Y-tunnus: 2196606-6

Eteläpuisto 2 C

33200 Tampere

Asiakaspalvelu

asiakaspalvelu@checkout.fi
0800 552 010 (0,00 €/min+pvm)
Ma–su klo 6–23 (paitsi juhlapyhinä)

 


Toimitustavat

Lähetykset toimittaa Kaukokiito. Dieta Oy varaa oikeuden poiketa tapauskohtaisesti edellä mainitusta kuljetusliikkeen valinnasta.

 

Toimitusaika

Postitamme tuotteita jokaisena arkipäivänä. Toimitusaika on noin 2-5 arkipäivää toimitusosoitteesta riippuen.

Toimitustapa ja toimituskulut

Toimituskulut sisältävät posti- ja pakkauskulut. Näet toimituskulut valittuasi ostoskorin maksutavan. Lähetys toimitetaan suoraan ilmoittamaasi toimitusosoitteeseen. Toimitamme tuotteet välimyyntivarauksin. Voit myös noutaa tilauksesi varastoltamme osoitteesta Trukkikuja 3, 01640 Vantaa ( Pick-Up point/ nouto-ovi: 19) . Noutotilaus on valmis noudettavaksi kaksi arkipäivää tilauksestasi klo 8-16 välisenä aikana.

Näin palautat tuotteen

Jos tilaamasi tuote ei vastaa odotuksiasi, voit palauttaa sen 14 vuorokauden kuluessa tavaran vastaanottamisesta. Palautusoikeus koskee vain vakiomyyntiohjelmaan kuuluvia tuotteita, jotka ovat käyttämättömiä, myyntikuntoisia ja alkuperäisissä pakkauksissaan. Palautetuista tuotteista hyvitämme enintään 80 %.  Ota yhteyttä Call Centeriimme, 09 - 755190 sopiaksesi palautuksesta.

Palautettavan tuotteen lasku ja rahanpalautus

  1. Jos olet maksanut tuotteet laskulla, ja palautat joko koko lähetyksen tai osan siitä, lähetämme hyvityslaskun palautuksen saavuttua varastoomme. Muista liittää laskukopio mukaan lähetykseen.
  2. Jos olet maksanut tilauksen luottokortilla tai verkkomaksuna, palautamme summan heti palautuksen saavuttua meille. Tilinumeron puuttuessa palautamme rahasumman maksuosoituksena Sampoon. Siirto omalle tilille on maksullinen.

Ongelmatilanteet kuljetuksessa

Mikäli tuote on kadonnut kuljetuksen aikana, vioittunut tai asiakkaalle on toimitettu väärä tuote, tulee asiakkaan ilmoittaa virheestä välittömästi osoitteeseen online(at)dieta.fi tai puhelimitse ma-pe klo 8-16 (09) 755 190. Ilmoitus virheellisestä toimituksesta tai viallisesta tuotteesta on tehtävä mahdollisimman pian, mutta viimeistään 8 päivän sisällä lähetyksen vastaanottamisesta.

Muuta

Pidätämme oikeuden muuttaa toimitusehtojamme. Asiakkaan on ennen tilaustaan tutustuttava kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin. Dieta Oy käsittelee kaikki asiakastiedot täysin luottamuksellisesti.

 

Onko sinulla kysyttävää? Voit lähettää sähköpostia osoitteella online(at)dieta.fi tai soittaa asiakaspalveluumme numeroon ma-pe klo 8-16 (09) 755 190.

 

Posti Dietalle tulee toimittaa osoitteeseen:

Dieta Oy

PL 349

00811 Helsinki