Asiakaskokemus

Meille sydämen asia on tyytyväiset asiakkaat, heidän keittiöiden toimintansa toimivuuteen perustuu koko meidän toiminta. Asiakas tarpeineen ja huolineen on keskiössä, kun toimimme ja kehitämme toimintaamme. Olemme mitanneet asiakastyytyväisyyttä asiakaskyselyllä nyt muutaman vuoden, jotta tiedämme mitä meidän erityisesti tulisi kehittää ja keskitymme näin oikeisiin asioihin tälläkin saralla.

Asiakaskokemusmittauksissa olemme saaneet todella hyvät NPS (=kuinka todennäköisesti suosittelisit meidän palveluita) arvosanat, erityisesti huollon alalla toimivana yrityksenä tämä on verrattain korkea arvio. Viime vuodesta NPS on kasvanut tasaisesti ylöspäin.

Dieta Huolto NPS H1_2023

 

Positiivista palautetta on aina mahtava saada, mutta yhtälailla tärkeää on myös kaikki palaute, jonka kautta voimme kehittää tekemistämme ja palveluamme.

Kiitos palautteesta!

 

"Tuli silloin, kun pitikin. Soitti käynnillä ollessaan lisätietoa ja pyysi ohjeita, mihin viedä jätteitä. Ystävällinen ote."

Palautteen saaja: Niko Sievä / Tampere

 

"Huoltohenkilön asenne ja ennaltaehkäisevät huoltotoimet tekivät vaikutuksen."

Palautteen saaja: Simo Perko / Tampere

 

"Kaikki sujuu aina todella nopeasti ja hyvin,asiantuntevasti, ei moitittavaa."

Palautteen saaja: Andreas Sundell / Vaasa

 

"Nopeaa toimintaa, ystävällistä ja kokonaisvaltaista palvelua ja huomioitiin jatkokin. Tervehditään mennen tullen/huomioidaan asiakas ja infotaan mitä tehdään ja tehtiin. Vaikka vaivaa ei saatu kerralla kuntoon, koska ei ollut varaosia, saatiin kone kuitenkin sellaiseksi, että sillä voi turvallisesti toimia."

Palautteen saaja: Toni Krook / Vaasa

 

"Olli on ammattijäbä hoitaa hommat hienosti ja osasi tuoda varaosan pelkän puhelinkeskustelun perusteella."

Palautteen saaja: Olli Pakarinen / Helsinki

 

"Huoltohenkilö oli erittäin huolellinen ja teki perusteellista työtä kalkin poistamiseksi. Sai työn valmiiksi 14 mennessä, jolloin pääsin ruuan lämmitystä hoitamaan. Jatkohoitosuunnitelma hänellä oli hyvä ja sovimme vuosihuollosta lisäksi.  10 pistettä!"

Palautteen saaja: Selma Kalla / Pohjois-Suomi

 

Tiesitkö? Säännöllinen huolto ylläpitää laitteiden energiatehokkuutta

Säännöllisesti huolletut laitteet kuluttavat vähemmän energiaa ja kemikaaleja sekä säästävät vettä. Säännöllinen laitehuolto takaa, että mahdolliset tekniset viat havaitaan ajoissa, jolloin laajemmilta laitevaurioilta ja ruokatuotannon harmillisilta keskeytyksiltä vältytään – laitteesi toimii uskollisesti vuodesta toiseen.

Lue lisää huolenpitosopimuksen eduista

 

Dieta Elinkaaripalvelut >>